Jak získat co nejvíce poptávek
Nikdo nechce kupovat zajíce v pytli, proto je důležité, aby Váš firemní profil vypadal co nejlépe a byl aktuální!
1. Základem je správné nastavení PROFESÍ a ČINNOSTÍ
Tím zajistíte, že Vás každý zákazník snadno najde a vy ušetříte čas odmítáním poptávek z jiných oborů.
pozn. Pokud Vám chodí velké množství poptávek z jiných oborů, je to sigálem, že je potřeba se podívat na správnost tohoto nastavení.
2. Aktuální nastavení funkce - Přijímám zakázky na:
Když zákazník u Vašeho profilu uvidí, kdy máte na jeho zakázku čas, jste rázem mezi jeho favority. Radši se Vašemu kalendáři přizpůsobí, než by obesílal desítky firem, u kterých netuší, kdy by na něj přišla řada.
3. Hodnocení
I když budete mít hodnocení od zákazníků třeba jen 65%, pořád Vám zákazníci dají přednost, před firmou u které žádné hodnocení není. Nechtějí riskovat, že si objednají firmu, o které neví vůbec nic..
Proto je důležité, pokud přes helpino.cz realizujete nějakou zakázku, aby jste o toto hodnocení zákazníka požádali. Stačí ve Vašem firemním profilu odeslat přednastavenou žádost o hodnocení. (pozn. Není žádný přednastavený text)
4. Firemní profil
Asi není nutné vysvětlovat, že pokud se ve Vašem firemním profilu zákazník nic nedozví, neosloví Vás. Proto doporučujeme věnovat pár minut prezentaci Vaší firmy, vyplatí se Vám to.
Uveďte zde co nejvíce informací o Vaší firmě: VAŠE ČINNOSTI, ZKUŠENOSTI A SPECIALIZACE, VAŠE REALIZACE, CO JSTE SCHOPEN ZAJISTIT (materiál, povolení,...), KDE V ČR JSTE OCHOTNI PŮSOBIT, ....